söndag 14 december 2008

Idiotchef

En av mina chefer, vi kan kalla henne E, ar fanig. En kille, minns inte ens hans namn, som gar pa min skola, rakade ga forbi nar jag jobbade idag och stnnade for att prata en stund nar han kande igen mig.
Sa fort han hade gatt, fragade E om han var en av dem som tavlade om att ta min pojkvans plats. Ville skrika hogt " INGEN KAN TA T's PLATS DIN JAVLA IDIOT". Men jag log bara och sa att jag knappt kande manniskan och att jag inte planerade att byta ut T. E tycker namligen att det ar idiotiskt att T inte vill folja med mig till London.
Mannsikor ar sadana idioter ibland. Visst, det ar jobbigt med avstand ibland, ganska ofta, men ingenting kan fa mig att vilja ha nagon annan an min vackra Tomas. Om 13 dagar ar jag i hans famn igen. Langtar snart ihjal mig.

Inga kommentarer: