fredag 1 maj 2009

Lanz i P4 och sol.

Sitter inne och lyssnar pa gamla avsnitt av Lanz i P4. Eller inte sa gamla, dom ar fran april.
Det var lange sedan jag lyssnade pa svensk radio, och det ar sa skont att kunna gora det nar jag langtar hem lite. Egentligen borde jag val vara ute i det soliga vadret, men jag orkar inte riktigt. Har skirvit rent fler sidor av min roman istallet och druckigt stora mangder vatten med persikosmak.

Ska i alla fall ga ut och posta ett brev sedan och hyra en film att se pa ikvall. orkar inte soka fler jobb idag, har hallit pa sa gott som varje dag de senaste tva veckorna.

Borjade tanka pa det som jag pratade med Elisabeth ( min larare) pa SofA lektionen igar. Och jag tror att jag har kommit fram till nagot som kanske kan leta till en utveckling.

Inga kommentarer: