torsdag 13 oktober 2011

Morgonskriverier

Om en timme åker jag till jobbet. Är trött men mår bra, sitter och myser i Soffan hemma hos Martin, han tar tyvärr redan åkt till jobbet. Lyssnar på morgonpasset i P3 och försöker planera helgen i huvudet.

I morgon ska jag åka till Stenungsögården på konfirmandläger direkt efter jobbet. Vill egentligen gå på dansen i morgon, men då kommer jag inte hinna till gården förrän kl halv nio. Ska försöka ta igen de klasser jag missat nästa vecka.

Efter jobbet idag sa jag dra upp resten av jordärtskockorna, fixa lite mer i trädgården inför trädgårdsdagen i helgen, jag ska vara med på söndag, och sen packa och öva på lite låtar till lägret.

Nu ska jag vila lite till och kanske läsa lite innan jag går ned till vagnen.

ps. Det var världens vackraste soluppgång idag ovanför hustaken vid värmegatan. Biskopsgården rules! ds

Inga kommentarer: