lördag 7 januari 2012

Tilllbaka från frånvaron ( Har varit närvarande i verkligheten)

Sitter i Tårtans vardagsrum omgärdad av mina sambos och känner hur lugnet kommer till mig. De senaste 3-4 månaderna har varit fulla av förändringar, omvälvande framtidsutsikter och ett pusslande med verkligheten.

Egentligen vill jag inte skriva här på bloggen vad det är som har hänt. Jag vill träffa dig, er, i verkligheten, berätta om det. Det är fantastiskt, konstigt, vackert och oväntat. Många av er vet redan.

Så det får bli så. Jag tänker fortsätta skriva om andra saker än just ovan icke-nämnda aktualitet. Tex att jag den 8 februari slutar jobba och äntligen ska läsa klart min kandidatexamen. Det känns väldigt roligt och motiverande. Dessutom ska jag försöka hitta olika ingångar inför framtida jobb som har med socialantropologi att göra. Och så ska jag åka upp till Södertälje och göra fina och mysiga saker ihop med Meyou. Det kommer bi en vacker vår och ett märkligt, omvälvande år.

Inga kommentarer: