söndag 12 augusti 2012

Behov av att vara ensam med M

Om mindre än två veckor åker vi norrut, upp mot Sundsvall och Stöde för att tillbringa ett par veckor med Martins familj. Jag längtar verkligen dit. Längtar efter skog och berg, fina människor en inte träffat på länge och framför allt någon sorts lugn och ro. Tid att bara vara nära Martin, kanske kunna låta Caspian bli passad av någon annan, om än bara för en timme, så att vi kan vara ensamma med varandra. Jag älskar C massvis, men Martin är den jag älskar mest, eller i alla fall på ett helt annat sätt, det går som inte att jämföra. Behöver få vara ensam med honom, ge honom min odelade uppmärksamhet, min kärlek. Finaste vackra Martin. 

Vi var ute i Tårtan idag, alla tre. Pratade länge, länge med Jossan på en filt i gräset, hängde med Linus och åt middag, det var hemskt fint.

Nu är jag aptrött och ryggen värker. ska försöka sova gott i natt utan stress trots stundande nattamningar. 




Inga kommentarer: