måndag 4 juni 2012

Hurra!

Alldeles nyss fick jag hem min text med kommentarer och en hel A4 med fin kritik från en av mina lärare på kursen. Jag fick VG! Det känns verkligen jättebra att jag lyckades göra det jag ville, särskilt som kursen i sig var så bra och med väldigt engagerade lärare. 

Kan verkligen rekommendera "Vad är normalt? Ras, klass och kön i museer och kulturarv" vid Göteborgs universitet. Vet inte om den går i höst igen, men skulle tro det. Dessutom går den kvällstid och bara en gång i veckan vilket gör att den går att kombinera med jobb. 

Ännu ett fint brev anlände på posten idag; En hälsoinfofolder från Bvc i biskopsgården och ett handskrivet kort från "vår" Bvc-sköterska, där hon informerade om när hon har semester, vem vi kunde ringa och när + en lyckönskning inför förlossningen. Jag som alltid avskytt alla typer av kontakter med läkare och sjukvård, är väldigt glad över att både mvc och bvc hitills har givit mig en helt annan bild av hur det kan och borde vara: bra, tryggt och fint!


Inga kommentarer: