torsdag 23 oktober 2008

Nya Pjux!

Wiiie! Idag har jag kopt nya Dr Martens kangor. Klassiska svarta. letade efter ett par 20 hals i lack, likadana som jag hade nar jag var 13, men bestamde mig for en nagot bekvamare variant. Nu galler det bara att ga in dem, de ar vadligt stela nu. Det ar mkt billigare att kopa kangor har an i Sverige. £ 65, drygt 780 spann gav jag for dem, och mina forra kangor had ejag i fem ar.

Vandrade runt i camden idag, skont att gora det utan att vara pavag till jobbet for en gangs skull. Var inne i en seconhand affar, Rokit, pa Camden highstreet och hittade en lila stickad troja och en fin randig halsduk. Det borjar bli lite kallt har.

Ska strax dra mig nedat bussstationen och aka till skolan. Hoppas att jag kommer ihag nagot av koreografin vi gor pa jazzdanslektionen.. hmm

Inga kommentarer: