torsdag 2 oktober 2008

Cykeldagar

Jag ska cykla i London for forsta gangen idag. Lana Jennys hoj och kanna friheten blasa i haret. Gardagen var fort inte sarkillt bra alls. Saknaden blir alltid starkare nar jag pratat med T i telefon och tararna ville inte sluta komma. Dagen forsatte med annu ett misslyckat forsok att oppna ett bankonto, det har landet alskar att krangla till det.
Cirkuslektionen i skolan var i alla fall rolig. Vi cyklade enhjuling och det gick forvanansvart bra, lyckades ta mig flera meter frammat enbart med lite stod fran en klasskompis.
Solen varmer utanfor, det ar verkligen cykelvader och jag borde inte alls sitta inne. Det ar manga timmar kvar an tills jag ska ivag pa lektionen och jag tror att jag ska unna mig en bekymmerfri dag utan bankkontoforsok och vilsekommanden. bara cykla och se vart jag kommer.
Jag maste borja ata battre. Enda sedan jag kom hit har mitt samatande blivit hemkst ohalsosamt. Kan inte skylla pa hur stort utbudet av kaokor chips ar har, maste ha storre sjalvdiciplin. Ska inhandla massor av frukt och lagga i cykelkorgen pa vagen hem.

ps. T jag onskar att jag fick cykla med dig. ds.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt cykel-Johanna!
För länge se´n fick jag en tavla av min bästa vän. Den heter "Cykellycka" ! En kvinna på sin cykel. Katten på pakethållaren. Armarna vilt sträckta rakt upp i luften och med blommor svävande som ett vårregn över hela sig! Precis så kan det kännas att cykla.
Så gör det Johanna!
Cykla (men håll i dig i a f med ena handen :-))
kramar till dig!
Eva