torsdag 16 oktober 2008

Textmassiv

Och jag vill se alla filmer vi sett tillsammans, uppleva varje minne, varje minut igen. jag vet inte om jag orkar bara det har, det ar for mycket, de tkommer over mig. Mitt fokus glider standigt undan fran nuet, vandrar bakat, onskar att tiden kunde stannat dar, for alltid. Vill inte behova relatera till varken nutid eller framtid. Vet inte langre vad jag vagar, vad jag vill, vad jag maste gora. Jag vill se Garden state igen, med huvudet vilandes i ditt kna. Jag vill dricka vin i din pappas hus framfor eldstaden, jag vill alska med dig. Jag vill se dig i ogonen och tala om hur mycket jag alskar dig, jag vill halla om dig och somna i dina armar. Jag vill inte sitta har och kanna att varje text jag skriver handlar pm langtan och saknad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Johanna
Det var ett tag sén jag hörde av dig. Har förstås läst din blogg där det inte alls är svårt att skönja motigheterna.
Skriv om du vill!
Tänker på dig!
varma kramen
/Eva