lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag och ensam...

Nar jag for en gangs skull ar ihop med nagon under denna ytterst faniga dag ar vi inte ens i samma land. Jag och J var ihop i ett och ett halft ar, men blev i hop i mars 2006, hade ett uppehall nagra veckor i januari/februari, aven over dne 14:e om jag minns ratt. Jag och froken D var bara ihop maj- november, sa det var ocksa bortom datumet.

Far mitt paket och brev fran T nasta vecka. Ingen snus, emn nagot annat, hemligt. :)

Jag tillhor de perosner som sover absurt lange pa morgonen. Jag vaknar halv tolv och inser att en stor del av av min lediga dag har gatt att sova. Visserligen finns det sammra saker att gora, men enda. Det ar soligt och varmt ute, sakert 8-9 grader. Men jag har ingen lust att ga ut. Antagligen kommer jag sakert ga ut forr eller senare enda, eftersom jag far daligt samvete annars.

Mina foraldrars sota paket inneholl en hjartanformad ask med choklad ett brev och en dosa snus. Tyvarr ar bade snus och choklad redan slut. Jag masta lara mig att ta vara pa saker...

Hmm. Nu ska jag ga ut och ta en nypa luft i vilket fall. Sa att jag kan vila i frid en stund.

Inga kommentarer: