onsdag 18 februari 2009

Nuet

Jag har svart for att leva i nuet. Nar jag forsoker sova oroar jag mig for bankproblemen, jobbet och skolan. oroar mig over T, att han inte ska komma hit och tanker pa hur langt det har aret kanns.

Vill lara mig att leva mer for stunden... Skulle ha gatt ut idag. Martin, en australiensk kille i min alder som arbetar pa Yumcha, tror jag namnde honom igar, fragade om jag ville folja med honom pa en spelning med ett band som hans kompis ar med i. Jag tackade jag, for att sedan inse att jag inte hade pengar till att ga ut... behobde det lilla jag har kvar till mat. men vi ska hitta pa nagonting senare i veckan. Imorgon eller pa fredag. Han skulle ringa mig. Det kanns bra att jag kanske antligen har fatt en van att umgas med utanfor jobb och skola.

Nar bankontot val ar fixat igen, vilket jag hoppas att det ar imorgon, kommer jag ha mkt pengar igen i alla fall. Tre manadsloner! Da ska jag fira minsan. Forhoppnoingsvis ar allt klart innan T och min familj kommer. Vill bjuda ut T pa restaurang och pa champange. Och skulle garna vilja bjuda min familj pa nagonting ocksa. Sa please God. Gor sa att det ordnar sig med banken.

Men forst och framst ska jag ha en valbehovlig sovmorgon.

Inga kommentarer: