måndag 16 februari 2009

Wanna be like Shane not Ashamed


Ja. jag vet. Det ar papetiskt att dromma om Katherine Moenning ( Shane i L word). Men jag drommer inte framst om att hon ska forfora mig och slita av mig kladerna(aven om det vore trevligt), utan om att se ut som henne.

Ok. Jag vill inte vara precis lika smal, men nastan. Det ar det androgyna jag avundas. Det platta, de smala hofterna, de vackra ogonen, haret... Gahh.. Jag ska verkligen forsoka borja jogga pa allvar. Hade tankt gora det idag, men mina ben varkte efter att ha statt upp i nastan nio timmar i strack pa jobbet, och jav var hungrig och trott. Onskar att jag kunde fasta, atminstonde ett par dagar, men jag blir sa grinig utan mat och nu har jag ju inte ens snus eftersom den ar slut.

Nar jag har pengar igen ska jag skaffa en vag. Jag vill inte se ut sa har langre. Jag vill vara androgyn, lika smal som jag varit forrut, men skarpa ansiktsdrag. Inte sjukligt smal pa nagot satt, bara runt 56-58 kg. Inte 67 som jag vager nu. Eller jag vet inte vad jag vager, men antar att det ar nagot sant.

Ska kolla pa ett till avsnitt av L word nu. Tur att jag inte har nagot att trostata.

Inga kommentarer: