söndag 8 februari 2009

Inspiration

Jag har antligen fortsatt att skriva pa mitt romanprojekt igen. Borjade skissa pa ett kapitel i min nya anteckningsbok och laste igenom allt jag skirvit hittils igen. Det kanns sa skont att skrivkrampen har borjat slappa efter sa manga manader. Har ju skrivit annat emellan, men det ar ju framforallt den har texten som jag vill fortsatta med.
Ar ledig fran jobbet imorgon, sa kan vara uppe ett tag till och skriva. Har tankt skriva en del for hand och renskriva det senare. Tycker om att anvanda penna och papper och dessutom har jag tillgang till svenska bokstaver da. :)
Om en vecka ar det alla hjartans dag... Far forhoppningsvis snus och karlekspaket pa posten fran Tomas da. :) Bryr mig eg inte sa mkt om sadana kommersiella dagar, men det ar ju alltid fint med paket. Ska skicka nagot till honom ocksa.
Scary Movie gar pa tv. har inte sett dne innan och kande for att ha lite ljud i bakgrunden medans jag skrev. Kan inte koncentrera mig om det ar helt tyst. Den ar ganska rolig.
Om en manad och en vecka ar Tomas har. Det ska bli fantastiskt. Jag kommer nog klara av det har aret trots allt.

Inga kommentarer: